Időbeosztás

Az Örök business coaching téma - hogyan osszuk be az időnket jól.

Ami az érdekes és tapasztalat része az az, hogy multinál, kisebb, nagyobb cégeknél is látok üzletileg sikeres vezetőket akár olyant, aki jól beosztja az idejét, mindenhova pontosan érkezik, nem kell rá várni, nem csúszik el, de olyat is, aki ennek pont az ellentéte.
Nyilván az egyik esetben kevesebb energia, bosszankodás árán, míg a másik esetben ebből több van, de talán megfontoltabb üzleti döntéseket lehet hozni, illetve rugalmasabban tudja az ilyen ember a nem várt akadályokat venni, kezelni.



Mégis, mi a célravezető, és hogy lehet az optimumot elérni? Hogy tud valaki egyáltalán ebben változtatni?

Tanultam én is több megoldást, módszert, eszközt arra, hogy egyáltalán felmérjük, mire mennyi időnk megy el - de pont az olyan emberek, akik elúsznak, nem fogják tudni felírni mikor mennyi ideig mit csinálnak szerintem....

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Az Ember a szervezeti változások Tükrében

Külső, belső rendrakás 1. rész

Három jelen-tudatosítás dolog, amit akkor csinálj ha hazaérsz a munkából